Timerdreng Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 (edited) Hej Folkens. Jeg er stødt ind i problem med prestashop 1.5.5.0. Hvordan ændre jeg visningen af dollar om til danske kroner? Jeg har vedhæftet et billede og markeret problemet. Håber i vil hjælpe. Mvh Carsten Nielsen Edited October 31, 2013 by Timerdreng (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 LOKALISERING Opsætningen forgår der.Hvis du har USA som standard får du ikke lov til meget, så sæt alt derinde til dansk og deaktivere USA Standard sættes i lokalisering - lokalisering. Valuta under valuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted October 31, 2013 Author Share Posted October 31, 2013 SÅDAN!!. Tusind tak for hjælpen. Det hjalp. Tusind tak. Mvh Carsten Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Velbekom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts