colorrush Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 (edited) Hej, Jeg vil gerne have fakturaer overført automatisk til Billys Billing og har set dette modul: http://prestashop.butikki.dk/product.php?id_product=23 Det eneste jeg lige vil høre jer om, er om det koster ekstra ved billys billing? Synes jeg har læst noget om at det koster ekstra, men er ikke helt sikker. Mht. modulet, er der så nogen der ved om det virker bagudrettet, altså med fakturaer der allerede er der? På forhånd tak Edited October 30, 2013 by colorrush (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Skriv til hovedet bag modulet da han garanteret ved en masse Er næsten sikker på det er ham her.... http://www.prestashop.com/forums/user/28482-prestadyr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Ifølge deres prisliste koster det 49 kr. pr. måned at få API-adgang. Du kan godt overføre eksisterende fakturaer. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
colorrush Posted October 31, 2013 Author Share Posted October 31, 2013 Tak for svarene til jer begge Kjeld, jeg har smidt dig en PB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy's Billing Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Hej Colorrush Du kan med fordel gøre brug af det ovenfor nævnte prestashop modul, for at få de to programmer til at tale sammen. I Billy's Billing skal du ind og tilknytte API-modulet til dit nuværende abonnement. Det koster 49 kr. (eller et Premium abonnement, hvor du har alle moduler inkluderet) om måneden og kan hentes via -> Indstillinger -> Organisationsindstillinger -> Abonnement + add ons. Med hensyn til, om modulet virker bagudrettet kan vi desværre ikke svare på, men vi vil råde dig til at henvende dig direkte til udbyderen af modulet. Du er velkommen til at kontakte os på tlf. 60 24 60 24, hvis du har yderligere spørgsmål. Mvh. Billy's Billing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts