Alexanderleo Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 Hej Prestashop Jeg har nogle problemer med Quickpay i en webshop. Vi skriver lige pt med Quickpay, og de siger at vores valideringsside er blank. http://theblacksheep.dk/modules/quickpay/validation.php Ved i hvorfor denne er blank, og hvordan jeg kan fixe det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 Har du tjekket om filen er tom? Installeret modulet igen? Hvilken quickpay version er det og hvilken shopversion. Uden disse oplysninger, er det næsten som at bede os lede efter din tabte nål i en høstak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted October 30, 2013 Author Share Posted October 30, 2013 Jeg har haft modulet afinstalleret og installeret igen. Vi bruger version 3.18 af Quickpay og version 1.5.4.1 af Prestashop. Lige pt. har jeg ikke adgang til FTP, så jeg kan ikke tjekke om filen er tom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Den version af modulet sammen med P.S 1.5.4.1 virker fint i de shops jeg har sat op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Prøv at kigge i errorloggen på serveren. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted October 30, 2013 Author Share Posted October 30, 2013 Det glemte jeg at sige. Når jeg går ind på "Avancerede Parametre" > "Logfiler" kan jeg ikke se nogle fejl, som burde være udløst af quickpay? der er faktisk ingen fejl på den side? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Prøv at kigge i errorloggen på din server. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted October 31, 2013 Author Share Posted October 31, 2013 Har du tjekket om filen er tom? Installeret modulet igen? Hvilken quickpay version er det og hvilken shopversion. Uden disse oplysninger, er det næsten som at bede os lede efter din tabte nål i en høstak. Dette står der i filen Kjeld: Jeg kiggerl ige i error loggen, og skriver tilbage. <?php include(dirname(__FILE__).'/../../config/config.inc.php'); include(dirname(__FILE__).'/../../init.php'); require_once(dirname(__FILE__).'/quickpay.php'); $msgtype= Tools::getValue('msgtype'); $ordernumber= Tools::getValue('ordernumber'); $amount= Tools::getValue('amount'); $currency= Tools::getValue('currency'); $time= Tools::getValue('time'); $state= Tools::getValue('state'); $qpstat= Tools::getValue('qpstat'); $qpstatmsg= Tools::getValue('qpstatmsg'); $chstat= Tools::getValue('chstat'); $chstatmsg= Tools::getValue('chstatmsg'); $merchant= Tools::getValue('merchant'); $merchantemail= Tools::getValue('merchantemail'); $transaction= Tools::getValue('transaction'); $cardtype= Tools::getValue('cardtype'); $cardnumber= Tools::getValue('cardnumber'); $cardhash= Tools::getValue('cardhash'); $splitpayment = Tools::getValue('splitpayment'); $acquirer = Tools::getValue('acquirer'); $fraudprobability = Tools::getValue('fraudprobability'); $fraudremarks = Tools::getValue('fraudremarks'); $fraudreport = Tools::getValue('fraudreport'); $fee = Tools::getValue('fee'); $md5checkget = Tools::getValue('md5check'); $quickpay = new Quickpay(); $cartId = substr($ordernumber, 3); $cart = new Cart(intval($cartId)); if ($quickpay->v15) Shop::setContext(Shop::CONTEXT_SHOP, $cart->id_shop); $md5 = Configuration::get('_QUICKPAY_MD5'); $autofee = Configuration::get('_QUICKPAY_AUTOFEE'); $md5check = md5($msgtype.$ordernumber.$amount.$currency.$time.$state.$qpstat.$qpstatmsg.$chstat.$chstatmsg.$merchant.$merchantemail.$transaction.$cardtype.$cardnumber.$cardhash.$acquirer.$splitpayment.$fraudprobability.$fraudremarks.$fraudreport.$fee.$md5); $dbTable = _DB_PREFIX_.'quickpay_transactions'; //echo $cart->secure_key; //echo 'og'; if ($cart->OrderExists() == 0) { //echo 'og'; if ($md5checkget == $md5check) { if ($qpstat == '000') { $amount1 = number_format(($amount - $fee) / 100, 2, ".", ""); $query = "INSERT INTO $dbTable (md5check, cardnumber, card_type, msgtype, id_cart, amount, currency, time, state, qpstat, qpstatmsg, chstat, chstatmsg, merchant, transaction) VALUES ('$md5checkget', '$cardnumber', '$cardtype', '$msgtype', '$cartId', '$amount','$currency', '$time', '$state', '$qpstat', '$qpstatmsg', '$chstat', '$chstatmsg', '$merchant', '$transaction')"; Db::getInstance()->Execute($query); $extra_vars = array('transaction_id' => $transaction, 'cardtype' => $cardtype); if ($quickpay->v14) { if ($quickpay->validateOrder($cartId, _PS_OS_PAYMENT_, $amount1, $quickpay->displayName, NULL, $extra_vars, NULL, false, $cart->secure_key)) { $orderId = Order::getOrderByCartId($cartId); } else { echo "Prestashop error - unable to process order.."; } } else { if ($quickpay->validateOrder($cartId, _PS_OS_PAYMENT_, $amount1, $cardtype, NULL, $extra_vars, NULL, false)) { $orderId = Order::getOrderByCartId($cartId); } else { echo "Prestashop error - unable to process order.."; } } } } } ?> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts