allanricky Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Hey Presta-eksperter,Jeg kører med vers. 1.2.2.0 inkl. min database fra 1.2.0.8.Min shop beregner som udgangspunkt momsen korrekt, men på fakturaen opstår der et spøjst problem.I første omgang ser det korrekt ud, men på nederste linie hvor de forskellige beløb er vist horisontalt, hopper kæden fuldkommen af da de absolut ikke stemmer overens med beløbene i regnestykket / totalen oven over.Er der nogen der har et bud på en løsning? På forhånd tak.Allan Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Måske du kan have glæde af den pdf.php, jeg har vedhæftet i en tidligere tråd./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
allanricky Posted September 19, 2009 Author Share Posted September 19, 2009 Hej Kjeld,Tak for løsningen.Som det ser ud nu, virker dette kun på den sidste nye faktura ... og ikke på de tidligere i systemet, som stadig beregnes helt forkert. Jeg holder lige øje med mine køb / fakturaer i fremtiden for at se om det virker korrekt nu.vh.AllanForresten har du et bud på dette problem som jeg har postet i den Engelske del af forummet: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/28140/discussion/paynet_problem__discount_working_in_front_office_but_not_in_back_officeinvoices_urgent Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Næ, som du skriver, er det åbenbart et problem i Paynet-modulet. Hvis du har givet 350 Euro for modulet, må du også være berettiget til en vis mængde support./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
allanricky Posted September 21, 2009 Author Share Posted September 21, 2009 Du har nok ret, jeg tager lige fat i teamet.Allan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts