ericosman Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 Hallo, Ik zit met het probleem dat als een product (net) in een envelope past dat hij het goed doet. Maar als iemand er bevoordeeld 100 besteld geeft hij nog weer dat dit in een envelope past ( op het gewicht na ) dus is het mogelijk dit en op gewicht en op "totale afmeting" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericosman Posted October 28, 2013 Author Share Posted October 28, 2013 Even ter uitleg : Een envelop is 10x10x2 nu is een product 9x9x1 dus past hij er in. Maar als mensen het product 2x willen dan geeft hij nog steeds aan dat dit past in deze envelop Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 Even ter uitleg : Een envelop is 10x10x2 nu is een product 9x9x1 dus past hij er in. Maar als mensen het product 2x willen dan geeft hij nog steeds aan dat dit past in deze envelop Ook als de maximale afmetingen is ingesteld bij de carrier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericosman Posted October 28, 2013 Author Share Posted October 28, 2013 (edited) Hallo, Ja deze heb ik ingesteld : Dit zijn die van het product : maar als ik er 10 toevoeg past dit nog in de envelop volgens prestashop Edited October 28, 2013 by ericosman (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 Hallo, Ja deze heb ik ingesteld : Dit zijn die van het product : maar als ik er 10 toevoeg past dit nog in de envelop volgens prestashop Juist ja. denk dat de core carrier geen rekening houd met "opstapeling". Kan wel even kijken of dat het geval is, of je moet op zoek naar een module die hier rekening mee houd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericosman Posted October 28, 2013 Author Share Posted October 28, 2013 Moet ik u dan even een admin account aanmaken of? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 Moet ik u dan even een admin account aanmaken of? Neuh. ik moet even in de standaard Prestashop core kijken bij de verzendkosten-berekening of hier rekening word gehouden met opstapeling van producten en maximale afmetingen. Wellicht dat een override op de core kan helpen, en die kan ik lokaal maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericosman Posted November 5, 2013 Author Share Posted November 5, 2013 Al zover gekomen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Al zover gekomen? I wish. Doe weer veel te veel tegelijkertijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts