Helicanopy Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 (edited) Ik gebruik versie1.5.6.0 maar heb nog wat vragen, ik heb al gezocht maar kan geen antwoorden vinden. *1. Op een of andere wijze komt de optie "afhalen" niet naar voren als men iets besteld, ik heb diverse zaken doorlopen, Ik heb bij vervoerders de optie aangemaakt maar zou niet weten wat ik verder moet instellen. *2. Als men een artikel gaat afrekenen dan komt bij stap 1 onderaan een blok tevoorschijn "bereken uw verzendkosten en btw" dit blok wil ik weg hebben, waar en hoe doe ik dat? Edit: gevonden, je moet de module "verzendkosten berekenen"de installeren Edited October 27, 2013 by Helicanopy (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 De "carrier" afhalen moet ook ingesteld worden bij de producten als verzendmogelijkheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helicanopy Posted October 27, 2013 Author Share Posted October 27, 2013 Eindelijk gevonden, was een beetje listig. Bij deze vervoerder staan de "groep toegang" optie standaard op uit. Maar het werkt, heeft wel een paar uur zoeken gekost maar solved! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts