Jump to content

[Opeglost]Lukt niet om het email adres bij winkel informatie te veranderen

Recommended Posts

Hoi,

Ik wil graag het email adres veranderen bij de winkel informatie. Als ik dat doe en opsla en vervolgens weer terug ga is de wijzeging niet doorgevoerd.

Hoe kan ik dit veranderen in op de server via bestand beheer.

Kan iemand mij de stappen uitleggen en waar ik precies het email adres kan wijzigen.

thanks alvast.

Hoi,

Ik wil graag het email adres veranderen bij de winkel informatie. Als ik dat doe en opsla en vervolgens weer terug ga is de wijzeging niet doorgevoerd.

Hoe kan ik dit veranderen in op de server via bestand beheer.

Kan iemand mij de stappen uitleggen en waar ik precies het email adres kan wijzigen.

thanks alvast.

Via bestandsbeheer gaat dat niet lukken, dat soort gegevens staat nl. in de database. Dan zou je dat eerder via phpMyadmin kunnen doen. tabel ps_configuration.

Via bestandsbeheer gaat dat niet lukken, dat soort gegevens staat nl. in de database. Dan zou je dat eerder via phpMyadmin kunnen doen. tabel ps_configuration.

bedankt voor je snelle antwoord. Met bestand beheer bedoel ik de direct admin database .

Ik heb in de datebase lopen zoeken, maar heb het gewoon niet gevonden. Hoop dat iemand mij kan uitleggen welk bestand ik daar moet zoeken en hoe ik daar kan komen.

• 11 months later...

Bij modules: To edit the contact details in the footer: you should go to the ‘Contact Information Block’ module.

Annoklar

het ging om het hoofd email adres van de webshop , dus vanwaaruit emails verstuurd worden  <_<

maar deze is reeds opgelost , weet alleen niet van de andere forumleden aangezien geen reacties meer zijn geplaatst

Annoklar

het ging om het hoofd email adres van de webshop , dus vanwaaruit emails verstuurd worden  <_<

maar deze is reeds opgelost , weet alleen niet van de andere forumleden aangezien geen reacties meer zijn geplaatst

Aha... ik las: bij Winkel informatie. Ik zou em op Solved zetten.