Plaza4you.nl Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 (edited) Hallo ik ben pas bezig om mijn webshop in te richten dus jullie begrijpen het al : nog weinig kennis!Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:De button winkel wagen word wel op de mobiel site getoond (deze werkt trouwens niet ook raar??) maar op de volledige site is de button winkel wagen nergens te zien! Wie weet een oplossing??Mijn site www.plaza4you.nlGisteren ge-update Naar de nieuwste versie van prestashop! Edited November 5, 2013 by Plaza4you.nl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 Hallo ik ben pas bezig om mijn webshop in te richten dus jullie begrijpen het al : nog weinig kennis! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen: De button winkel wagen word wel op de mobiel site getoond (deze werkt trouwens niet ook raar??) maar op de volledige site is de button winkel wagen nergens te zien! Wie weet een oplossing?? Mijn site www.plaza4you.nl Gisteren ge-update Naar de nieuwste versie van prestashop! Staat de Cart block module wel geïnstalleerd/ingeschakeld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plaza4you.nl Posted October 27, 2013 Author Share Posted October 27, 2013 beste scorpionsworld, bedankt voor je reactie! ik heb wel een module winkelwagen echter kan ik hier alleen kiezen : ajax winkelwagen activeren (of niet natuurlijk) zou er nog een module moeten zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plaza4you.nl Posted October 27, 2013 Author Share Posted October 27, 2013 Ik heb net het probleem verholpen. de optie Catalogus modus in voorkeuren- producten stond op actief. bedankt voor het meedenken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plaza4you.nl Posted October 31, 2013 Author Share Posted October 31, 2013 kan sluiten Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 kan sluiten Topics worden niet gesloten Graag even je eerste post aanpassen, knopje Advanced Editor en dan voor de topictitel [sOLVED]- zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts