Peter Pastoor Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 (edited) Hoi, Ik krijg in 1 keer een witte pagina als bevestiging ipv de juiste pagina met daarin de opsomming. Weet iemand waar dit aan kan liggen? De bestelling wordt wel gewoon doorgevoerd. Alvast bedankt. Edited October 24, 2013 by Peter Pastoor (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onedirection Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Hoi, dit probleem is eerder bekend gemaakt, maar tot op heden nog geen oplossing gevonden. Mocht je een oplossing weten, dan zou ik graag willen weten. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 26, 2013 Share Posted October 26, 2013 Prestashop versie? URL waar deze blanco pagina zich voordoet? Gebeurd dit met een specifieke betaalmethode? Een beetje extra info is wel handig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onedirection Posted October 26, 2013 Share Posted October 26, 2013 Prestashop versie= 1.5.3.1 URL waar deze blanco pagina zich voordoet? http://.............../module/cheque/validation Gebeurd dit met een specifieke betaalmethode? ja, module cheque. Ik kreeg toen het advies om cheque module om te bouwen naar een gewenste betaalmethode. Het zou fijn zijn als dit opgelost kan worden. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts