cson Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 (edited) På www.purplewine.dk kan jeg ikke få funktionen sorter efter til at virke. Rækkefølgen af varene forbliver den samme uanset hvad jeg vælger: stigende pris, faldende pris, osv..... Vh. Carsten Edited October 27, 2013 by cson (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Tak for informationen. Det er jo ikke så godt. På de sider jeg har, fungerer det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cson Posted October 24, 2013 Author Share Posted October 24, 2013 Tak for informationen. Det er jo ikke så godt. På de sider jeg har, fungerer det. Du har ret , det er ikke så godt. Glad for at det fungerer på dine sider. Har du eventuelt et løsningsforslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Det ligner et købt template, så kontakt dem du har købt det af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cson Posted October 24, 2013 Author Share Posted October 24, 2013 Tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cson Posted October 24, 2013 Author Share Posted October 24, 2013 Problemet er det samme med default template, så valg af template er ikke årsagen Vh. Carsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
cson Posted October 27, 2013 Author Share Posted October 27, 2013 Løst: Find modulet hurtigsøgblok og nulstil det, så virker sortering igen. hmm....sgu ikke helt klart at fejlen lå der ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts