aquaplaats Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Hallo iedereen,Ik wens prestashop te gebruiken voor mijn nieuwe online winkel. Ik zou graag een passend thema willen aankopen. Is het doenbaar om gekochte thema's aan te passen naar de Nederlandse taal ?Of zijn er ook volledig nederlandstalige thema's beschikbaar ? Ik bedoel dan met psd bestanden waar sommige plaatjes nederlands zijn ... Bedankt, Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 De meeste thema's zijn niet voorzien van afbeeldingen met tekst. Zichtbare tekst is over het algemeen vertaalbaar of reeds vertaald aanwezig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aquaplaats Posted October 24, 2013 Author Share Posted October 24, 2013 Hallo zeg,Wat een snelle reply hier :-)Heb je zelf ervaring met betrouwbare template aanbieders ?Het is voor de eerste keer dat ik zelf zoiets zou aankopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Hallo zeg, Wat een snelle reply hier :-) Heb je zelf ervaring met betrouwbare template aanbieders ? Het is voor de eerste keer dat ik zelf zoiets zou aankopen. Nee, daar moet je niet voor bij mij zijn Ik gebruik puur zelf aangepaste 'default' templates. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts