Jump to content

[Løst]Fjerne tekst fra menu link

KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

Når jeg peger på de forskellige menu link over til højre, i blocken "køb software" Så kommer al den tekst frem, jeg har skrevet i de øverste felter til hver side. Og det ser ikke særlig pænt ud.

Hvis i f.eks. går til min forside Windows 7 pris - Windows 8 Pris så kan i se hvad jeg mener.

Er det en god måde på, hvor jeg kan fjerne al den tekst. Uden at slette al teksten på siden, i det øverste felt på hver side?

Edited by KimTheMan (see edit history)

• 7 months later...
  • 3 months later...

Nu ville skæbnen, at jeg endnu engang fik brug for denne viden. Da jeg skulle bruge det i en anden shop. Og da jeg var så "smart" ikke at gemme en genvej dertil hvor jeg fandt svaret sidst må jeg endnu engang ud at lede.

Jeg fandt ikke direkte siden hvortil og hvordan det skulle ændres. Men jeg landede på den fil hvor jeg mente jeg måtte have lavet ændringen i den anden shop. Og begyndte så at kopiere en sti over i den nye shop Og så virkede det.

Så det du skal ændre (hvis du ikke har fundet løsningen) er. At du skal finde category-tree-branch.tpl under dit tema og så modules og videre derfra til blockcategories.

Når du så åbner category-tree-branch.tpl. Så skal du finde stien der hedder noget alla

<a href="{$node.link|escape:'htmlall':'UTF-8'}" {if isset($currentCategoryId) && $node.id == $currentCategoryId}class="selected"{/if}
title="{$node.desc|strip_tags|trim|escape:'htmlall':'UTF-8'}">{$node.name|escape:'htmlall':'UTF-8'}</a>

Den ændre du så til
<a href="{$node.link|escape:'htmlall':'UTF-8'}" {if isset($currentCategoryId) && $node.id == $currentCategoryId}class="selected"{/if} title="{$node.name|escape:'htmlall':'UTF-8'}"><i class="icon-double-angle-right"></i>{$node.name|escape:'htmlall':'UTF-8'|truncate:25:'...'}</a>

Så vil jeg mene den er der. Så viser den kun den tekst, som er din menu tekst.

Håber det kan bruges.

(En god ide er før du laver ændringerne. Så åbner du først den fil du vil ændre. Og derefter omdøber du filen til f.eks. Orginal_category-tree-branch.tpl
Så er du sikker på hele tiden at have en kopi af orginal filen hvis noget går galt)

Mvh. Kim
Edited by KimTheMan (see edit history)