cille2612 Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 (edited) hej.. først vil jeg lige spørge om et simpelt spørgmål, hvor skriver man løst henne ? for jeg kan simpelthen ikke se det:) så vil jeg høre om der er nogle der kan hjælpe mig med et sprog ploblem: Jeg har installeret et tema i prestashop, i det ville jeg oversætte som jeg plejer at gøre, inpotere sprog pakke, den har så oversat det meste på dansk men der er en del stadig der ikke er oversat, sådan noget som når man logger ind, skriver den det på engelsk, under contakt og diverse.. jeg har så prøvede at hendte sprog pakken manuelt, men når jeg uploader gzip filen, skriver den isokode ukent. så har jeg prøvet, at gå en moduler - tema og redigere det manuelt der inde. i file manager men når jeg har rettet det der, men det står det stadig på engelsk på siden.. skal jeg gøre i Htaccess filen??? håber der er en der kan hjælpe lidt, med mit lille problem her;-) Edited October 26, 2013 by cille2612 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 (edited) Du skriver [Løst] i emnelinien, når emnet er besvaret. Hvis du vil importere sprogfilen manuelt, skal den hedde da.gzip og sprogkoden for dansk skal også hedde "da". Filen .htaccess skal ikke ændres i forbindelse med oversættelserne. Du har ikke angivet hvilken version af PrestaShop du kører med, så jeg kan ikke sige så meget mere om, hvad du skal kigge efter. /Kjeld Edited October 25, 2013 by presta-dyr (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted October 25, 2013 Author Share Posted October 25, 2013 okay.. det er version 1.5.4.1. siden hedder testerdinshop.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted October 26, 2013 Author Share Posted October 26, 2013 okay.. tak for dit svar.. jeg har fundet af det nu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn Lauritsen Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Jeg køre version PrestaShop 1.5.6.0 , men kan ikke finde tools og ændre sproget til dansk ? Hjælp Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Start en ny tråd. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts