Homeshop.dk Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Har netop fået opdateret min webshop fra 1.4.1 til 1.5.5 Der er kommet nyt design og features eller dvs. den er faktisk bygget fra bunden af det er kun varerne der er overført fra den gamle shop resten er fra ren install. http://www.homeshop.dk/ Jeg vil da meget gerne have jeres kommentarer på den - hvis der er nogle fejl eller inputs der kunne forbedre den så skal i være mere end velkommen. Det vigtigste for mig var at få et nyt look og noget mere fart over shoppen og det må man sige er lykkedes. Stor tak til Tim for en heroisk indsats i projektet - det var ikke uden problemer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Virker ikke i IE8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Hej virkelig godt og overskuelig, jeg kan specielt godt lige dropdown menuerne. IE8 er jo forladt i mange færdige themes, så det er der vel ikke noget at gøre ved. jesper www.marinecentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 22, 2013 Author Share Posted October 22, 2013 Den skulle passe fint på iphone og tablets men IE8 er noget lort - men var nød til at tage et valg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Ja, det er sit valg, men der er altså fortsat nogle, der bruger IE8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Tillykke med opgraderingsprojektet som jeg godt hørte lidt om undervejs ;-) Jeg synes, shoppen er blevet rigtig flot, og jeg kan godt lide filtreringsmulighederne på produktsiderne - og jeg synes, det er et godt valg, at du har droppet megamenuen. Mobilvisningen er også rigtig god - er dog ikke nået så vidt som at kigge købsflowet. Hvis jeg må komme med lidt negativt, så er det, at de sociale ikoner og betalingslogoer nederst er for for prominente. Men shoppen er blevet meget mere "clean" og simpel sådan helt generelt. Mht. IE 8 eller ej, tjoh, der kan sagtens være brugere, der bruger den endnu, men hvis fordelingen ellers er som normalt, så vil der også være rigtig mange der bruger Chrome, Safari, Firefox og IE 9 og 10 - så antallet af besøgene med IE 8 må alt andet lige være for nedadgående - og man får en advarsel i toppen om, at siden vises bedst i en nyere browser. Personligt ville jeg også til enhver tid gå efter noget responsivt frem for at understøtte browser, der er mere end 2-3 år gamle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Flot opsat shop. Der er dog nogle punkter, som jeg ville arbejde med: 1. Man kan vælge mellem 1 valuta i toppen. Så fjern valgmuligheden :-) 2. Ret TILFØJ TIL KURV til LÆG I KURV eller noget andet. 3. Tilmelding til nyhedsbrev virker ikke. 4. Betalingskortlogoerne er nede i bunden. Jeg ville rykke dem op, så de var mere synlige. 5. Jeg ville arbejde meget mere med produktteksterne. Der er i øvrigt også en del småfejl rundt omkring. 6. Billede ved betalingsmuligheden EAN Faktura mangler. 7. Tilmelding til Nyhedsbrev er afkrydset på forhånd. Den går ikke. Du bliver voldsomt uvenner med Forbrugerombudsmanden. Det er kun tilladt med positv Tilmelding - ikke Framelding. Men ellers er den fin :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts