Henrik Juul Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Hej Alle, Jeg søger hjælp til hvordan man går ind og ændre menuen i header menuen. Denne er programmeret i en eller anden fil på min server men har ledt forgæves. Nogle bud evt. ?? På forhånd tak. mvh Henrik Juul version 1.4 original theme www.savinglives.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Det er ikke standard PrestaShop themet du bruger. Det er et theme fra TemplateMonster og topmenuen der bruges hedder tmcategories. Så mit bud er, at du kontakter TemplateMonster eller tjekker dokumentationen for themet, der som oftest dokumenterer de moduler, der er brugt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Juul Posted October 21, 2013 Author Share Posted October 21, 2013 Hej, Beklager, du har ret, det er en købt template igennem templatemonsters, troede egentlig også det hed standard theme, det står der nemlig i mit admin panel. Tak for budet, vil prøve at kontakte dem.. henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts