illusionmagicdk Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Hejsa alle sammen er der nogle der ved hvordan man ligger et billede i baggrunden på sin shop i stedet for den hvide baggrund der er fra start? og er der nogle der ved hvordan man ændre farven på din menu line? takker her fra.. og har den nyeste version af prestashop Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Ja, du skal hygge dig lidt med CSS-filerne. Hvordan det mere konkret gøres, afhænger også af dit aktuelle tema-valg. Du kan evt. prøve nogle af de moduler der findes, der håndterer den slags fra BO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusionmagicdk Posted October 20, 2013 Author Share Posted October 20, 2013 det tema jeg bruger er det der kommer med når man ligger prestashop ind. så hvis du ved hvordan man laver det lysergrøn så vil jeg blive super glad for jeg er lidt bange for at fucke det hele op i css hehe og tak for det med modul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 For at ændre farven på din baggrund skal du ind under >>themes/default/css og så vælge global.css. Under generic style burde du kunne ændre baggrundsfarven. Det med billede som baggrund kan du læse mere om i den her tråd http://www.prestashop.com/forums/topic/225206-solved-how-to-add-a-background-image-ps-1531/ Jeg formoder du benytter version 1.5x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 det tema jeg bruger er det der kommer med når man ligger prestashop ind. så hvis du ved hvordan man laver det lysergrøn så vil jeg blive super glad for jeg er lidt bange for at fucke det hele op i css hehe og tak for det med modul Så længe du laver backup inden du retter noget (som helst), kan det jo ikke gå galt. Så vidt jeg kan se, har du da lagt et eller andet ind der kører henover baggrunden i øverste halvdel af shoppen nu (i øvrigt en temmelig irriterende animationseffekt, der tager mit fokus for indholdet på din shop). Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusionmagicdk Posted October 22, 2013 Author Share Posted October 22, 2013 det er ikke den shop jeg er i gang med er startet på en ny og personen der skal havde den shop vil gerne havde at menu er grøn samt kontakt os boks.. og har fået menu til at være den grøn hun ønsker. men prøver mig frem ang. kontakt os boksen kan man rette farven på teksten i menu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 det er ikke den shop jeg er i gang med er startet på en ny og personen der skal havde den shop vil gerne havde at menu er grøn samt kontakt os boks.. og har fået menu til at være den grøn hun ønsker. men prøver mig frem ang. kontakt os boksen kan man rette farven på teksten i menu? Ok, så du sætter shop op for en anden, uden selv at kende PrestaShop? Det lyder som et spændende projekt - det må du nok selv lige rode lidt med :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusionmagicdk Posted October 22, 2013 Author Share Posted October 22, 2013 det er til min rigtig gode veninde. så der er ikke nogle penge i mellem.. man hjælper jo sine venner og veninder Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Du kan godt rette farven i menuen. Brug Chrome og højreklik og følg links. Så kan du se CSS-filen og linjenummeret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts