Timerdreng Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 (edited) Godaften folkens. Jeg har lige et spørgsmål: Hvordan ændre man i de elementer jeg har markeret på mit vedhæftede billede? Mvh Carsten Nielsen Edited October 19, 2013 by Timerdreng (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Hvad var der galt med den tråd, du allerede har oprettet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Jeg har fundet ud af nogen af problemerne i den. Så den skal egentlig lige slettes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Nå. Så mærker den som løst. De sidste ændrer du under oversættelser i backoffice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Har jeg gjort nu. Det har jeg gjort nu tak. Men nu har jeg et andet problem. Når man klikker på ''vælg'' dukker der 2 valgmuligheder op (customer service eller webmaster) disse kan ikke ændres i oversættelser. Hvad kan man der gøre? Mvh Carsten Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 (edited) I 1.4 er det i BO under EMPLOYEES --> CONTACTS. I 1.5 er det i BO under KUNDER --> KONTAKTER. Skriv en anden gang hvilken version du benytter, så er det nemmere at give den rette sti :-) Edited October 19, 2013 by NickKK (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted October 19, 2013 Author Share Posted October 19, 2013 Jeg bruger 1.5.5.0 Men er det så det samme der? Mvh Carsten Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Øhh, var det hurtigere at spørge her end at klikke dig ind gennem 2 menuvalg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted October 19, 2013 Author Share Posted October 19, 2013 God pointe. Jeg fik ikke ligefat i 1.4 Men det ser ud til at .5 var helt rigtig . Så tak for hjælpen. Mvh Carsten Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Det var så lidt :-) Husk at lukke tråden ved at indsætte [LØST] i starten af emnelinjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts