cille2612 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Hej. er der nogle der kan hjælpe mig, at ændre størrelsen på mit dias show, så jeg kan få katagorier op ved siden af, jeg går ud fra jeg skal ændre størrelsen, i Css filerne? nogle der kan give mig en lille guide,? eller et link til en guide?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Det gør du i modulet. Kik under moduler og søg efter dias eller slide show. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 ja men når jeg gør det bliver dias størrelsen ikke mindre, kun billederne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Det er umuligt at hjælpe uden et link til siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 det er nettotool.dk og jeg kunne god tænke mig at få diasshowet mindre, så kategorierne kan komme op ved siden af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Du får ikke kategorierne op ved siden af diashowet ved at ændre størrelsen. Der skal rettes i templatefiler for at dette kan lade sig gøre, så det er noget mere omfattende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 okay.. er der et sted man kan læse om hvordan man gør det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Nej, det er theme specifikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts