cille2612 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 hej.. jeg står med et stort problem.. jeg har hentet et tema, som kun kan køre på presta 1541 og det skal så installeres manuelt. jeg har hentet presta 1.5.4.1. og jeg har ekract det, jeg har også lavet ny database. Men det er når jeg skal bruge file zilla og skal uploade filen, jeg simpelhen ikke kan gennemskue, hvordan man gør det..? er der nogle der kan hjælpe mig, en lille guide måske til hvordan jeg uploeder det igennem filezilla så jeg kan installere det. ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
newcommer Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Du skal upload Theme i themes mappen bagefter kan du i kontrolpanel under præferencer - temaer vælge den hvis moduler ikke passer til rigtig sted kan du flyt den rund under moduler - positioner Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 skal jeg gøre det ved file zilla?? eller kan jeg gøre det direkte i file manger inde på min host?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Ofte kan man også installere themet med modulet theme installer Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 ja men det kan jeg desværre ikke her, da det er 1.5.4.1 og jeg kan kun installere 1-clik, med 1.4. og 1.5.6. så det skulle gøres manuelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Det er ikke det samme vi taler om. En ting er PrestaShop installation, noget andet er theme installation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 nej vi snakker nok forbi hiannden. ja men får jeg kan installere mit theme, skal jeg lave en manuel installistion af presta shop. som er 1.5.4.1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Det lyder altså mærkeligt. Hvorfor skulle det være afgørende for temaet, hvordan PS er installeret? Kan du klippe-klistre installationsnoterne her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts