vverloop Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Nadat ik Prestashop heb geupgrade dmv 1-click-upgrade, kan ik verzendkosten niet meer aanpassen. Het volgende word weergegeven bij de verzendkosten: Fees by carrier, geographical zone and rangesFees If you only have free carriers, there's no need to configure delivery prices. Voor de upgrade, stonden hier alle verzendkosten weergegeven en kon ik gewoon wijzigen. Lijkt me een bug.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Nadat ik Prestashop heb geupgrade dmv 1-click-upgrade, kan ik verzendkosten niet meer aanpassen. Het volgende word weergegeven bij de verzendkosten:Fees by carrier, geographical zone and ranges Fees If you only have free carriers, there's no need to configure delivery prices. Voor de upgrade, stonden hier alle verzendkosten weergegeven en kon ik gewoon wijzigen. Lijkt me een bug.. Nee, dit staat nu onder de individuele carriers Link to comment Share on other sites More sharing options...
vverloop Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 Je hebt gelijk! Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Leo van Pelt Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Nadat ik Prestashop heb geupgrade dmv 1-click-upgrade, kan ik verzendkosten niet meer aanpassen. Het volgende word weergegeven bij de verzendkosten:Fees by carrier, geographical zone and ranges Fees If you only have free carriers, there's no need to configure delivery prices. Voor de upgrade, stonden hier alle verzendkosten weergegeven en kon ik gewoon wijzigen. Lijkt me een bug.. Ik ben benieuwd of het bij u nu wel verzendkosten vermeldt in het winkelwagentje. Ik krijg het almaar niet voor elkaar. En wil dus graag weten hoe in 1.5.6.x de setteings moeten worden gedaan en in welke volgorde misschien ook nog? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts