Timerdreng Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 (edited) Hej Allesammen Jeg har nogen problemer og jeg har også kommet til at gøre dem endnu værre og endnu mere besværlige end de allerede er i forvejen. Nu skal i høre: 1: Jeg kunne vildt godt tænke mig at ændre ting og sager i min kontakt formular som der er vist på det vedhæftede billedem, men hvordan kommer jeg ind og redigere i den? 2: Jeg har været så dum at lave en ny CMS side og (tror nok at jeg har slettet den originale med kontaktformularen) den er dog stadig vist nede i footeren. Så hvis man klikker på kontakt nede i footeren kommer man ind på kontaktformularen. Klikker man på kontakt oppe i menuen kommer man ind på en Test side. Hvordan får man kombineret et så man kan skrive ting uden for formularsiden fx ved der hvor der står ''for spørgsmål angående osv.''? 3: hvordan får jeg kontakt formularen tilbage til min top menu? 4: Når man klikker på kontakt os nede i footeren og kommer ind på kontaktformularen står der oppe i fanebladet ''Contact us'' hvordan får jeg det oversat til dansk. ? Håber i kan overskue mit problem ellers så spørg. jeg har vedhæftet et billede så det gøres mere overskueligt. Min side hedder smartnord.dk hvis i vil kigge nærmere på problemet. Mvh Carsten Nielsen Edited October 18, 2013 by Timerdreng (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts