smarteting Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Hej Jeg er lige begyndt at lege lidt med PrestaShop. og har hentet en færdig tema. Demo billedet er rigtigt fint, men når jeg installerer det, og "viser butikken" står de øverste bjælker oven i hinanden. Yderligere kan jeg ikke lægge eget logo på, den ændrer kun størrelsen på de eksisterende logo. Det skal siges at jeg kører på Localhost, hvis det har nogen betydning. Er der nogle der kan hjælpe ? Evt. en der kan lave det for mig, ville være endnu bedre, jeg har en eksisterende shop jeg overvejer at flytte til en Prestashop. Mvh Kenny Link to comment Share on other sites More sharing options...
newcommer Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Fra hvilken Shop vil du flyt?? Under Moduler Positioner styr du position af blokker moduler osv hvilken template har du købt og hvordan har du installeret den?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
smarteting Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 (edited) Hej og tak for svar Det er en Bricksite jeg har nu. Jeg har prøvet som du beskriver, men jeg kan ikke flytte blokkene bare lidt ned, de hopper tilbage igen. Det er som om hele sektionen skal flyttes ? Det er denne http://www.graphileom.fr/demo1.5/thgr00027/index.php?id_lang=1 Kenny Edited October 17, 2013 by smarteting (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Der er ikke noget, der står oven i hinanden i Chrome. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smarteting Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 Det er også kun på min egen det står (se vedhæftede billede på tidligere) Jeg har prøvet at åbne Local med både Crome og Explorer På demo billedet er alt fint Link to comment Share on other sites More sharing options...