smarteting Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Hej Jeg er lige begyndt at lege lidt med PrestaShop. og har hentet en færdig tema. Demo billedet er rigtigt fint, men når jeg installerer det, og "viser butikken" står de øverste bjælker oven i hinanden. Yderligere kan jeg ikke lægge eget logo på, den ændrer kun størrelsen på de eksisterende logo. Det skal siges at jeg kører på Localhost, hvis det har nogen betydning. Er der nogle der kan hjælpe ? Evt. en der kan lave det for mig, ville være endnu bedre, jeg har en eksisterende shop jeg overvejer at flytte til en Prestashop. Mvh Kenny Link to comment Share on other sites More sharing options...
newcommer Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Fra hvilken Shop vil du flyt?? Under Moduler Positioner styr du position af blokker moduler osv hvilken template har du købt og hvordan har du installeret den?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
smarteting Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 (edited) Hej og tak for svar Det er en Bricksite jeg har nu. Jeg har prøvet som du beskriver, men jeg kan ikke flytte blokkene bare lidt ned, de hopper tilbage igen. Det er som om hele sektionen skal flyttes ? Det er denne http://www.graphileom.fr/demo1.5/thgr00027/index.php?id_lang=1 Kenny Edited October 17, 2013 by smarteting (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Der er ikke noget, der står oven i hinanden i Chrome. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smarteting Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 Det er også kun på min egen det står (se vedhæftede billede på tidligere) Jeg har prøvet at åbne Local med både Crome og Explorer På demo billedet er alt fint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 (edited) Det står også fint i Firefox. Edit: det er jo demoen du linker til, så det var noget vrøvl fra mig. Det er svært at se, at noget står oven i hinanden på dit skærmdump, når du viser et billede med modulredigering. Edited October 17, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Heller ikke i IE10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
smarteting Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 Linket er direkte til siden hvor jeg har hentet temaet, og når jeg installerer det på egen pc, ser det anderledes ud (se billede) I øverste højre hjørne står "tilbuds blokken" oven i en menubjælke, jeg vil gerne have flyttet hele indholdet lidt ned, så hele topblokken kommer for sig selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Jeg gætter på, at du har installeret seneste version af PrestaShop 1.5.6.0 ? Og at du får fejlen, fordi themet ikke er kompatibelt med denne version: http://www.graphileom.fr/fr/25-themes-gratuits-prestashop-15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
smarteting Posted October 19, 2013 Author Share Posted October 19, 2013 Det lyder meget sandsynligt, jeg har Presta 1.5.6.0, og ja.. på temaet står der 1.5.4.0 Så det er sikkert der skoen trykker Mange tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Vil du være rar at sætte emnet til løst - du kan se hvordan du gør på forsiden af forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts