Kviller Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Jeg benytter 1.5.5.0 med standard theme. Jeg er helt ny inden for prestashop, men er indtil videre rigtig glad for den.Jeg har en online shop, hvor jeg blandt andet har hvirvelløse dyr. I tilfælde af at kunden køber en eller flere varer fra denne kategori, skal der et tillæg på "heatpack og termo kasse". Jeg kan ikke finde ud af at sætte det, hvis det er noget man kan gøre standard. Jeg kan godt lave en fragt hvor dette er indregnet, men det er jo kun nødvendigt, hvis kunden har købt fra den "levende" kategori. Er det muligt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Er det ikke bare at fastsætte en speciel fragtfører i tilfælde af bestemte varer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Hvad med ekstra forsendelsomkostninger under forsendelse i den enkelte være. Kan det ikke gøre det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts