Timerdreng Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 (edited) Hej allesammen Jeg har lige et spørgsmål jeg er helt ny til prestashop. Og nu er jeg ved at fucke hele min side op pga det her. Jeg aner ikke hvordan jeg laver en CMS side. som i kan se på smartnord.dk er det lykkedes mig at oprette siden, men spørgsmål er hvordan skaber jeg siden? hvordan får jeg noget indhold i kategorien? Mvh Carsten Nielsen Edited October 17, 2013 by Timerdreng (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
newcommer Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 CMS Opretter du under Præferencer CMS når du har tilføjet side kan du under Moduler (Søg efter CMS) frigiv siden hvis du har modul i Footer eller på siden bliv link vist der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timerdreng Posted October 16, 2013 Author Share Posted October 16, 2013 Okay. Og hvad så nu? Mvh Carsten Nielsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
newcommer Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Der er jo CMS sider online i footer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts