byco Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Nogen der kender et godt modul til beregning af priser ud fra kundens ønsker? Tænker her på eks. en kunde skal bruge en plakat på 60 x 75 cm - og skal gerne bruge 25 stk. Den skal gerne kunne regne ud fra en m2 pris som jeg opgiver - og så skal der kunne gives rabat hvid der f.eks. købes over 10 stk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Hvilken version af PrestaShop bruger du? Det er ret væsentligt for et svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
byco Posted October 16, 2013 Author Share Posted October 16, 2013 Ahhh - er ret ny i Prestashop - kører en version 1.5.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adhddude Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Ahhh - er ret ny i Prestashop - kører en version 1.5.6 Nogen der kender et godt modul til beregning af priser ud fra kundens ønsker? Tænker her på eks. en kunde skal bruge en plakat på 60 x 75 cm - og skal gerne bruge 25 stk. Den skal gerne kunne regne ud fra en m2 pris som jeg opgiver - og så skal der kunne gives rabat hvid der f.eks. købes over 10 stk. Ahhh - er ret ny i Prestashop - kører en version 1.5.6 Jeg har selv samme problem. er der fundet en løsning endnu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts