Schou112 Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Hey! Jeg har et problem som jeg længe har prøvet at løse. Jeg har lige oprettet en webshop, som jeg så skal have op at køre (www.bumbless.com) Men er der nogen som ved hvordan jeg ændre farven på temaet? Mvh, Ronnie Schou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Farve skal rettes i dit theme's css filer - sikkert adskillige steder, det afhænger af themet. Men du skal på jagt efter theme/dittheme/css og så diverse css filer herunder. Mere specifikt kan det ikke blive, før du specificerer nærmere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Jeg har gjort sådan noget nogle gange efterhånden, og den simple fidus er, at skrive en markering ind i filerne, dér hvor man retter, så man nemt kan finde stederne igen. - og så selvf. skrive det ned med linjenummer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schou112 Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Okay. Men nu ligger det sådan at jeg er helt ny i prestashop, og plejer at bruge noget som er langt mere simpelt. Så kan i evt skrive en lille guide til hvordan jeg gør det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Nej, det kan vi ikke rigtig, hvis du ikke har erfaring med at rette i css-filer (og dermed kender noget til css og måske html) så skal du i gang med at lære dette, hvis du vil rette selv. Eller du kan få nogen til at hjælpe dig med at rette. Der findes masser af guides på nettet vedr. css og html, men vi kan ikke guide dig til at rette noget konkret i dit theme, med mindre du er mere konkret mht. rettelser. Oftest hyrer man enten udvikleren af themet til at lave rettelser, eller en anden hvis man ikke selv kan rette themets filer eller opsætningen af shoppen i øvrigt. En ting er at lære opbygningen af PrestaShop at kende, noget andet er at forstå hvad der ligger bagved af kode og design osv. Det er ikke noget, man bare lige kan lave en simpel guide til. Men som sagt, der findes masser af materiale på nettet, som jo altid er et godt sted at starte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts