NickKK Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Jeg oplever "pludselig" en mystisk fejl: Når jeg vil se listen over moduler i BO, hvor Quickpay-modulet er med (favoritter eller betalingsmoduler), så vises følgende fejl i et rødt felt: Følgende modul(er) kunne ikke indlæses: quickpay (fortolkningsfejl i /modules/quickpay/quickpay.php) quickpay (klasse mangler i /modules/quickpay/quickpay.php) Hvis jeg frisk installerer modulet, sker det ikke, men så snart jeg har haft åbnet quickpay.php, og gemt filen igen, så kommer fejlen. Jeg behøver ikke tilføje noget, blot jeg har åbnet, slettet et tegn og skrevet det igen og gemt filen, så sker det. Grunden til at jeg retter i filen er, at jeg benytter Zelargs OPC-modul og der vil Quickpay-betalingsmuligheden ikke vises, hvis kunden ikke er logget ind. Så kan man udkommentere nogle verificeringslinjer, og det har da før virker fint. Men nu er det som om, at det slet ikke betyder noget hvad jeg retter i filen, så kommer fejlen. Er der nogle gode idéer til hjælp? På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Nå, jeg fik løst det umiddelbare problem. Jeg åbnede filen, udkommenterede verificeringslinjerne og gemte filen. Så pakkede jeg filerne ind i en zip-fil og installerede modulet i PS via BO. Men jeg kunne stadig godt tænke mig et bud på HVORFOR den gør sådan? Det var ikke pga. editoren jeg brugte: jeg forsøgte både med notepad og jedit. Samme resultat. WTF??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Det lyder da underligt. Jeg har også installeret den version af Quickpay i flere 1.5 installationer - inkl. 1.5.5.0 (og jeg har også rettet i filer for at betalingsmuligheder vist i OPC modulet). Jeg bruger Dreamviewer, når jeg retter. Gider du ikke lige prøve med notepad++ for det lyder da næsten som en editorfejl - trods alt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Måske din FTP driller dig. Prøv at tjekke, om binary er slået til. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 16, 2013 Author Share Posted October 16, 2013 Godt forslag, Kjeld - men den står på Auto (FileZilla). Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Så prøv at tjekke, at filen er det samme antal bytes på klient og server. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 16, 2013 Author Share Posted October 16, 2013 Jeps, det var noget af det første jeg tjekkede. Det er samme størrelse. Meget mystisk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts