MSkovmose Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Er det ikke muligt at få et modul på samme krog to gange? Jeg vil f.eks. gerne have vist et tilbudsprodukt 2 gange i min LeftColumn på mine produktsider. Men det vil Prestashop 1.5.4.1 ikke umiddelbart lade mig gøre. Den fortæller mig, at modulet allerede er på den krog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Hvad med at kopiere modulet og give kopi 2 et andet navn? (Altså huske at rette i filerne...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSkovmose Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Jeg er inde og prøve at sætte det ind via BO. Jeg er ikke teknisk stærk nok til at gå ind og rode i filerne sådan uden videre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Du skal nok starte nede på din pc. Kopiere modulet. Give det et nyt navn. Og så skal du sikkert ind i samtlige filer og tilrette et eller andet. Det må være med tungen lige i munden for ikke at ødelægge det nuværende modul ved installation af det nye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts