Steffen Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 (edited) HejV.1.4.11Min shop har været lukket i 10 mdr., og skal nu snart åbne igen. Da nogle varer er solgt privat i mellemtiden, tænker jeg at den hurtigste løsning er at deaktivere hele kataloget (ikke slette) via databasen. Så slipper jeg for at gå igennem alt katagorisk, og kun aktivere de varer som jeg kommer til at have på lager ved genåbningen.Er det muligt?På forhånd tak! Løsning: Update product Set active = 0 Where active = 1 Edited November 3, 2013 by Nondo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Været lukket i 10 måneder. Så hvilken PS version handler det om? Prøv (UDEN ANSVAR) i din SQLadmin: Update product set active = 0 where active = 0 Som skrevet UDEN ANSVAR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Sorry, PS ver. 1.4.11 (opdateret i første post) Tak for svar. Jeg tager naturligvis en backup af databasen inden, men er der andre som kan bakke op om perthos bud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 1.4.11 vil helt sikkert fungere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 (edited) Ja, og så kunne jeg se at jeg havde skrive en fejl. Det skulle være active = 1. Sidder på min smartphone nu, så hej kunne ikke rette tråden. 0 er ikke aktiv. 1 er aktiv. Edited October 14, 2013 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Ok. Så altså sådan her? Update product Set active = 0 Where active = 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 3, 2013 Author Share Posted November 3, 2013 Tak for hjælpen. Har netop afprøvet og det virkede efter planen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts