kasperweng Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Har haft en fejl, som jeg gentagne gange er løbet ind i ved friske installationer af Prestashop i snart mange versioner. Her er hvad jeg gør for at få fejlen: 100% frisk installation. Ingen fejl i "Configuration Checklist" Opret ny bruger og giv ham "Administrator"-rettigheder Slet modulet "Payment by check" Log ind med ny bruger & gå ind i "modules" Herinde er så bare en hvid side... Ligemeget hvad jeg gør, kan jeg ikke få modules-siden til at virke i igen for denne bruger. Nogen der har en idé til hvad pokker der går galt her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Den fejl har jeg ikke oplevet - hvad sker der, hvis du lader være med at slette modulet Payment by check (du kan jo bare deaktivere det). Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasperweng Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Har umiddelbart samme effekt, men der kan jeg i det mindste slå modulet til via sysadmin og få det til at virke. Jeg har lavet en bug-report på det nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts