colorrush Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Hejsa, Jeg skal lægge en varebeskrivelse op som er på 920 tegn. Når jeg gør det får jeg beskeden: feltet description_short (Danish) er for langt : 750 tegn maks. (antal nu 920) Jeg har før ændret antallet fra standard til 750 i filen admin/tabs/AdminProducts.php men hvis jeg ændrer fra 750 til f.eks. 1000 der, så får jeg bare denne besked i stedet: Fatal error (Product->description_short: length > 800 for language 6) Nogen der kan sige mig hvad jeg gør forkert? Jeg bruger Prestashop version 1.4.8.2 På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
colorrush Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Fandt selv løsningen. Man kan indstille det i Preferences > Products. Af en eller anden grund havde jeg fået ind i hovedet at man kun kunne det i nyere versioner af Prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Husk lige at rette indlægget til løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts