baboum Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Hej Jeg er ret ny bruger af Prestashop og har fået et problem! Når jeg går ind for at rette eller oprette et forsendelsesfirma får jeg en fejl. Step 1 hvor der skal udfyldes navn og leveringstid osv, fungere fint, men når jeg kommer til step 2, kan jeg ikke vælge eller fra vælge zoner og når jeg trykker næste(uanset om jeg har ændret noget eller ej) får jeg en gul trekant og teksten "der opstod en fejl på siden" i bunden af browseren. Jeg kan ikke se hvad fejlen er, men jeg kan ikke komme videre derfra. Håber der er nogen der kan hjælpe mig da det er ret kritisk at jeg ikke oprette leveringsmetoder til min webshop Mvh Søren Link to comment Share on other sites More sharing options...
baboum Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Jeg glemte at nævne at jeg kører version 1.5.6.0 ved Meebox (manuelt installeret) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Har du prøvet at rulle en backup tilbage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baboum Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Det er en helt frisk installation, så der er inegn backup endnu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Så kunne det være en fejl i version 1.5.6.0. Den er mindre end 10 dage gammel, og det kan ikke udelukkes at der er fejl. De må have lavet det der om, for det med steps findes ikke i version 1.5.4.1. Om det findes i 1.5.5.0 ved jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baboum Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Det findes også i 1.5.5.0 - og der virker det heller ikke... havde i forvejen lavet en test installation af en v. 1.5.5.0 på en web10.dk server- fuldstændig samme fejl. kan det være en localization fejl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baboum Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Har fundet problemet...... det hedder Microsoft Explorer. Prøvede i Chrome så virkede det Men ellers tak for hjælpen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 (edited) Hvem hulen bruger også Explorer til seriøst arbejde? Men så ved du det fremover :-) Det eneste Explorer bruges til, er at tjekke hvor slemt ens flotte webshop ser ud i en l*rtebrowser... Edited October 14, 2013 by NickKK (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts