cson Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 (edited) Hej Hvordan fjerner jeg "disponibel" fra visningen? http://www.purplewine.dk/index.php?id_category=4&controller=category vh. Carsten Edited October 14, 2013 by cson (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Det kan jeg ikke se på det link, så det har du sikkert fundet? Og så sætter man altså sit indlæg til [LØST] her på forum. Alt andet er spild af vores tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cson Posted October 13, 2013 Author Share Posted October 13, 2013 Det kan jeg ikke se på det link, så det har du sikkert fundet? Og så sætter man altså sit indlæg til [LØST] her på forum. Alt andet er spild af vores tid. Det kan jeg ikke se på det link, så det har du sikkert fundet? Og så sætter man altså sit indlæg til [LØST] her på forum. Alt andet er spild af vores tid. Hej Det var dog et underligt svar, hvad er det du ikke kan se?. Tak for belæringen om at sætte indlægget til løst, det sker selvfølgelig med det samme det er løst. Et konstruktivt løsningsforslag istedet for brok vil være rart. På forhånd tak. Vh. Carsten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 Carsten, send mig et BO login i en PM, så kigger jeg på begge dele. /Nick 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cson Posted October 14, 2013 Author Share Posted October 14, 2013 Carsten, send mig et BO login i en PM, så kigger jeg på begge dele. /Nick Jeg fandt en løsning ved at tilføje .availability { display: none!important; i product_list.css Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Super! :-) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts