Thaantje Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Hey Allemaal, Na het updaten van mijn prestashop 1.5.5 naar 1.5.6 werkt de mail alert module niet meer. Alle instellingen staan goed, en de mail() functie werkt. Echter krijg ik geen mail. Ik heb al rond gezocht maar de oplossingen van herinstalleren of een taal mapje maken op de server mogen helaas allemaal niet baten. Hopelijk hebben jullie nog goede tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartjuh1994 Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Ik heb exact hetzelfde probleem. De klant ontvangt haar e-mails wel gewoon per e-mail. Test e-mail verzenden lukt ook gewoon. Iemand die ons hiermee kan helpen? Ik heb overigens een schone installatie van 1.5.6.0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuipje Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Hallo, Dit is een bekend probleem bij 1.5.6, door het bestand /classes/mail.php te vervangen met de versie in dit forum is het opgelost. http://www.prestashop.com/forums/topic/280613-solved-upgraded-to-156-and-every-email-sent-malformed-recipient-address/ Let op! Wijzig wel de naam na download van mail.php in Mail.php. Gr. Kuipje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts