Jump to content

[Løst]Mit navn står i alle Meta Titler

KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

I min shop der står mit navn i alle meta titler. Og det er jo ikke så SOE venligt.

Har fundet navnet/ stedet i back office hvor det står. Men hvis jeg f.eks. fjerner det her. Så står der jo ikke noget i det e-mails jeg sender til kunderne osv.

Tænker på andre også må have dette problem. Og måske derfor kender en løsning?

På forhånd tak.

Edited by KimTheMan (see edit history)

Kanon. Har lige prøvet nogle af forandringerne i min test shop. Og det ser ud til at virke.

Nu har jeg kun taget de første 2 der bliver forslået. Og det ser ud til at alle mit shop navne under alle sider er væk. Under kategori, og produkter osv. Så det er vel ikke nødvendigt at lave de sidste ændringer der netop skulle dække over manufacturers, suppliers, CMS pages og category pages and the product pages. Da det ser ud til det er gået væk ved at lave de første 2 ændringer i testshoppen?

Kanon mange tak.

Nu ændrede jeg alle sammen som beskrevet i dit link. Men efter nogle af siderne er blevet indekseret igen. Så synes jeg et nyt problem er fremkommet. For i stedet for mit navn ItHansen v/Kim Hansen så står der i stedet - Windows 8 pris. Og alle de steder hvor dette står. Der har jeg ikke dette til at stå i titlerne til de pågældende sider. Så hvad sker der lige der?

Her kan man se de sider hvor det fremkommer:

http://bit.ly/GO4Evx

I Google er det vel op til 66 tegn?

Så det du siger er så. At hvis man ikke når op på de knap 66 tegn. Så vil Google selv tilføje mere til titel?

Og i så fald, hvor får Google så fra, det lige skal være Windows 8 pris der skal tages?

Mvh Kim

Man siger at Google benytter sig af pixel til bestemme længden, men bruger man 66-67 tegn går det ikke helt galt.

Udfylder man ikke hele titlen, kan google godt finde på at fylde ekstra på, som den synes er aktuelt.

Ydermere bestemmer Google helt selv hvad de vil vise i sine resultater, så finder den ikke din meta title interessant, finder den selv på noget.