KimTheMan Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 (edited) Hej, I min shop der står mit navn i alle meta titler. Og det er jo ikke så SOE venligt. Har fundet navnet/ stedet i back office hvor det står. Men hvis jeg f.eks. fjerner det her. Så står der jo ikke noget i det e-mails jeg sender til kunderne osv. Tænker på andre også må have dette problem. Og måske derfor kender en løsning? På forhånd tak. Edited October 24, 2013 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted October 11, 2013 Author Share Posted October 11, 2013 Glemte at skrive jeg bruger PrestaShop™ 1.5.4.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Altså dit shopnavn?I så fald skal du gøre følgende til punkt og prikke. http://blog.dh42.com/prestashop-meta-titles/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted October 15, 2013 Author Share Posted October 15, 2013 Kanon. Har lige prøvet nogle af forandringerne i min test shop. Og det ser ud til at virke. Nu har jeg kun taget de første 2 der bliver forslået. Og det ser ud til at alle mit shop navne under alle sider er væk. Under kategori, og produkter osv. Så det er vel ikke nødvendigt at lave de sidste ændringer der netop skulle dække over manufacturers, suppliers, CMS pages og category pages and the product pages. Da det ser ud til det er gået væk ved at lave de første 2 ændringer i testshoppen? Kanon mange tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted October 22, 2013 Author Share Posted October 22, 2013 Nu ændrede jeg alle sammen som beskrevet i dit link. Men efter nogle af siderne er blevet indekseret igen. Så synes jeg et nyt problem er fremkommet. For i stedet for mit navn ItHansen v/Kim Hansen så står der i stedet - Windows 8 pris. Og alle de steder hvor dette står. Der har jeg ikke dette til at stå i titlerne til de pågældende sider. Så hvad sker der lige der? Her kan man se de sider hvor det fremkommer: http://bit.ly/GO4Evx Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted October 23, 2013 Author Share Posted October 23, 2013 Du/ andre der har en ide til hvad der lige sker her? For ellers er det nok bedre at gå tilbage igen, så det er min shop navn der står der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Det skyldes nok at du ikke har udfyldt dine meta titles og så begynder Google selv at bestemme hvad resultaterne viser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted October 23, 2013 Author Share Posted October 23, 2013 Jo hvis du kiggede på linket vil du også se at titel er udfyldt. Men nogle steder er der bare komme "Windows 8 pris" efter Og det et dette Windows 8 pris der undre mig. Da jeg ikke ar skrevet dette i mine titler. Så andre bud på årsagen? Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Udfyldt som i at der er brug 67 tegn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted October 23, 2013 Author Share Posted October 23, 2013 I Google er det vel op til 66 tegn? Så det du siger er så. At hvis man ikke når op på de knap 66 tegn. Så vil Google selv tilføje mere til titel? Og i så fald, hvor får Google så fra, det lige skal være Windows 8 pris der skal tages? Mvh Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Man siger at Google benytter sig af pixel til bestemme længden, men bruger man 66-67 tegn går det ikke helt galt. Udfylder man ikke hele titlen, kan google godt finde på at fylde ekstra på, som den synes er aktuelt. Ydermere bestemmer Google helt selv hvad de vil vise i sine resultater, så finder den ikke din meta title interessant, finder den selv på noget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted October 24, 2013 Author Share Posted October 24, 2013 ja så man hellere få lavet nogle længere titler, så man selv er lidt mere herre over det. tak for hjælp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts