bestforhorses.dk Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Jeg er simpelthen ved at få grå hår i hovedet over, at jeg ikke kan finde fejlen! Har i dag opdaget, at når man bestiller varer, der vejer over 20 kg, så er fragten gratis. Det er jo lidt af et problem, da det er temmelig dyrt at sende varer, der vejer over 20 kg. Har nu brugt over to timer på at gennemgå samtlige fragtløsninger, pris- og vægt intervaller og kan slet ikke se, at der skulle være nogle fejl der. Nogen der har oplevet noget lignende eller har et bud på, hvad der er galt? Det drejer sig om netbutikken: www.bestforhorses.dk Alle bud/forslag modtages med kyshånd Hilsen Lise Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Og hvad er prisen i din butik ved varer over 20 kg? Og hvad skal den være? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestforhorses.dk Posted October 11, 2013 Author Share Posted October 11, 2013 (edited) Hejsa! Som jeg også skriver ovenfor, så er fragten p.t. gratis ved ordrer over 20 kg. Det er en fejl!!! Den skulle ha' været følgende: 20 - 100 kg = Kr. 169,- 100 - 200 kg = Kr. 279,- 200 kg + = Kr. 450,- Fri fragt ved køb over kr. 4.000,- Edited October 11, 2013 by bestforhorses.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Der er noget helt galt for køber jeg en vare på 15 kg i din shop skal jeg betale 99.- i fragt Taget skærmbillede af dit fragtopsæt fra BO and vedhæft det ville gøre det nemmere. Hvad version af presta kører du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestforhorses.dk Posted October 12, 2013 Author Share Posted October 12, 2013 Nej, nej det er korrekt! Det koster kr. 99,- i fragt for varer, der vejer 15-20 kg. Jeg tror den hedder version 1.4.3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestforhorses.dk Posted October 12, 2013 Author Share Posted October 12, 2013 PS. Hvordan sætter jeg et skærmbillede ind??? Det tror jeg ikke at man kan .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Vælg "More reply options" og vælg Attach Files nederst - vedhæfter lige et skærmdump:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestforhorses.dk Posted October 12, 2013 Author Share Posted October 12, 2013 Hejsa, Tak for info. Det er desværre ikke muligt at vedhæfte de screendumps, jeg har gemt. Der kommer bare en masse fejlbeskeder op. Kan man ikke uploade Word dokumenter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Send mig en PM med et login, så kigger jeg da lige på det. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestforhorses.dk Posted October 12, 2013 Author Share Posted October 12, 2013 Microsoft_Word__Prestashop__Screendump_1.pdfMicrosoft_Word__Prestashop__Screendump_2.pdfMicrosoft_Word__Prestashop__Screendump_3.pdfMicrosoft_Word__Prestashop__Screendump_4.pdfMicrosoft_Word__Prestashop__Screendump_5.pdfMicrosoft_Word__Prestashop__Screendump_6.pdf Ok, så har jeg lavet dem om til PDF filer. Ved ikke om man overhovedet kan se, hvad der står? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts