NickKK Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 (edited) Hej alle, Pludselig skriver den "TCPDF ERROR: Some data has already been output to browser, can't send PDF file" på skærmen, når jeg forsøger at generere en PDF-faktura. Har I nogle idéer til, hvordan jeg kommer over det? På forhånd tak for hjælpen. /Nick Edited October 11, 2013 by NickKK (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Er det standard fakturaen? Eller en tilrettet faktura? Hvad har du ændret, for ting sker ikke "Pludselig". Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 11, 2013 Author Share Posted October 11, 2013 (edited) Nej, Pertho, det ved jeg da :-) Det er den tilrettede vi har skrevet om for ikke så mange dage siden her i forummet. Men den virkede fint indtil for lidt siden. Og jeg har ikke rodet med den. Jeg har selvfølgelig prøvet at smide de originale invoice.tpl + header.tpl og invoice.tax-tab.tpl ind, men det gør ingen forskel. Men har du nogen idé om, hvordan jeg kommer videre med at afdække fejlen? Edited October 11, 2013 by NickKK (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 11, 2013 Author Share Posted October 11, 2013 Nå, jeg fik vist løst det ved at gøre som Kjeld gjorde engang i en gammel shop: http://www.prestashop.com/forums/topic/175434-l%C3%B8st-hj%C3%A6lp-pdf-fil-bliver-ikke-genereret/?hl=%2Bpdf+%2Berror&do=findComment&comment=863069 Quickpay-modulet havde en krog til PDF-invoice. Den slettede jeg. /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts