steengod Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 (edited) Hej, jeg har lige installeret Block customer data privacy Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan jeg får den vist på forsiden. Eller bare, hvor jeg kan se indholdet henne? Hilsen Steen Edited October 10, 2013 by steengod (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Så vidt jeg ved, er det noget der er kommet med version 1.5 (og dermed kun virker i denne version), og den vises på købssiden under checkout. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steengod Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 ok, tak. Så fandt jeg det. Den virker også i version 1.4.9 Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Ok så trækker jeg virker kun i 1.5 tilbage:-) Husker du lige at rette til løst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts