Jump to content

Lave et Link i besked til kunden

KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

Nogen der ved om der findes en måde hvor det kan lade sig gøre at lave et link i den besked man kan sende til kunden i prestashop fra backoffice?

Det er en aktiveringskode jeg vil sende til kunden, samt siden hvortil den skal indskrives. Og kan ikke finde en løsning på at få lagt det ind under en vare (hvor samme vare skal have mange forskellige aktiveringskoder under sig). Uden jeg skal oprette den samme vare mange gange.

Ville så bare lave en standart besked hvor jeg kan rette aktiveringskoden til for hver kunde.

Så link i besked feltet kan det lade sig gøre?

På forhånd tak.

Mvh. Kim

Hej,

Og tak for svar.

Jeg går ud fra at det du mener er. At når kunden har lavet en ordre. Så mener du jeg skal have lavet en standart ordre besked. Som jeg så finder frem nede ved send besked til kunden. Og så derefter skulle bruge track and trace feltet til aktiveringskode.

Går ud fra det er det du mener?

Nu er det sådan , at det link jeg gerne ville kunne sende til kunden nemt og enkelt. Er et link til en side, hvor de derinde skal indskrive aktiveringskoden. Samt deres navn og adresse osv.

Så i den forbindelse vil jeg ikke mene, at track and trace feltet kan bruges.

For så skal jeg vel have sat et fiktivt forsendelses firma op, som skal stå for denne track and trace kode. Og så skal jeg vel have fundet ud af at frembringe et link, når adresse til siden indsættes lige som det sker med post danmark. Og skal vel også have lavet en anden status seddel, der skal sende beskeden ud når feltet track and trace udfyldes.

Og derefter skal jeg så sende en standart besked med aktiveringskoden i til kunden fra standartfeltet.

Er det sådan du havde forstillet dig det?

Mvh Kim