Prestafan1234 Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Hej Jeg mener at kunne huske, at en eller af flere af de trofaste brugere her i forum sælger via dropshipping - men jeg kan simpelthen ikke komme i tanker om hvem :-) Jeg skal sætte en shop op, hvor der bl.a. skal kunne leveres feeds fra leverandører med varer og billeder - f.eks. via et cronjob hver aften/nat, og det optimale ville være, hvis der f.eks. kunne tages højde for kombinationer af fragt og leveringstider m.m. Er der mon nogen der kender til et godt modul til dette? Jeg har selvfølgelig søgt på nettet og indtil nu fundet en del blandede anmeldelser af diverse moduler - så derfor vil jeg gerne høre fra nogen, som har konkret erfaring. Shoppen kører 1.4.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Kan du ikke bruge Kjelds fast import modul med noget Cronjob evt ? Ellers er det vist også det som hedder ICECAT eller noget i den dur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 Jeg er nødt til at indrømme, at jeg ikke forstår Kjelds fast import modul :-( Jeg har installeret det på en shop, og jeg kom aldrig i gang med at bruge det, for jeg syntes simpelthen, det var så kompliceret (undskyld Kjeld). Så jeg brugte csv-import - det primære mål var nemlig at importere varer i første omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Der er rigtigt mange funktioner i kjelds modul ja. Men det skal bare sættes op en gang så kører det Hvis du vil prøve at sætte det op en gang ringer du bare jeg vil gerne hjælpe dig på vej 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Classies.dk Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Hej! Jeg har også en webshop som skal fungere som dropship. Jeg har indkøbt et tema, og er bange for det måske ikke vil fungere på det. Webshoppen skal sælge ure, og der er virkelig mange produkter. Jeg vil ikke sælge dameure f.eks. kun herre. Er det muligt at sortere i de forskellige produkter som feed'en indeholder? Mvh Ham den forvirrede;-). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts