Homeshop.dk Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Jeg skal have lavet reduktionsbeløb på 8000 varer på en Prestashop 1.5.5 Har tidligere brugt quickupdate men den virker i Prestashop 1.5 er der nogle der har nogle forslag til dette har forsøgt med PRESTASTORE Manager men den kørte aldrig optimalt Ser frem til forslag fra jer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Jeg har installeret denne hos en kunde i version 1.4.9: http://addons.prestashop.com/en/pricing-promotion-prestashop-modules/5760-mass-discounter.html og brugt den flere gange. Den fungerer fortrinligt. Dog vil jeg anbefale, at man retter modulet til, så den ikke åbner alle kategorier, når man åbner modulet (for så går siden kold) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 8, 2013 Author Share Posted October 8, 2013 Ser ud som om den kan løse opgaven Ok hvor skal der rettes i modulet henne af Anna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Jeg kan se, at jeg endte med at oprette en genvej til modulet, hvor jeg udskiftede kategori ID i URL'en der åbnes (ved at tage linket til modulet der findes under Katalog) og tilføje: "&id_categ=" samt ID på kategori, man vil åbne. Eks. http://domain.dk/admin/index.php?tab=Massdiscountr&token&id_categ=57=XXXX (XXXX = token) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 Hej har købt modulet nu kan det passe den ikke listerne varerne som der ikke er reduktion på i forvejen når man vælger kategorier ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Hej Kan jeg ikke lige huske, det er jo primært min kunde, der bruger modulet, jeg har blot hjulpet ind imellem:-) Prøv at skrive til udvikleren, han er flink til at svare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 Har snakket med ham dagen løst det er fordi modulet er opgraderet og han har brugt din løsning Ann. Med den ikk kostr alle varer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Jeg forstår ikke helt, hvad du skriver i post #7 :-) Men hvis jeg læser #5 igen, så lyder det underligt, hvis det, du siger er, at den ikke lister varerne, med mindre de er reduceret. Den skulle meget gerne vise alle varer i en kategori. Men nu har du jo også sindssygt mange varer, så måske du skulle høre udvikleren, om han har et maks. antal på, der vises i hver kategori? Shoppen jeg har brugt det i, har "kun" et par tusind varer i alt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 11, 2013 Author Share Posted October 11, 2013 Det er da også noget vrøvl jeg har skrevet i post 7 beklager. De har fjernet funktionen med at den lister alle varer medmindre der er reduktion på i forvejen pga den vil loade hurtigere . Men det kan omgåes hvis man laver en fiktiv udløbet reduktion på en hel kategori og så vises de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts