Masterlight.dk Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 (edited) Hej Der ude .. Jeg har 1.5.4.1 og har købt et tema. http://shop.confettimaker.dk/index.php Jeg har nu søgt hele weekend på nettet og kontrolpanel. Jeg ønsker det nederste væk.. Kategorier Kontakt os Follow us Det er ved at gå mig på og har set mig blind på dette.... Er også træt af at der er 2 VISA og DK logoer.. Håber der er en der kan hjælpe .. Edited October 10, 2013 by Masterlight.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Send mig et login til BO i en PM, så kigger jeg lige på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Nu har jeg fjernet de ting, som du gerne ville have væk. Og rettet en del småting rundt omkring samt rettet diverse manglende/kiksede oversættelser. Håber du er tilfreds :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masterlight.dk Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 FUCK det var dejligt.( Undskyld mit ord valg )Det ser jo godt ud.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts