Wesley van Beek Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Hallo allemaal, Na herstellen van een update zijn in de catalogus geen afbeeldingen meer zichtbaar. Maar ze zijn wel geupload, ook als je in het menu bewerken gaat kijken word hij gewoon afgebeeld. Heeft iemand een idee wat dit kan wezen? Alvast bedankt, Wesley Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 Klik de plek waar de plaatjes zouden moeten staan eens aan en kijk waarheen de link verwijst. En vergelijk dat dan eens met waar de plaatjes in werkelijkheid staan. Eén ding dat je kan proberen is om je .htaccess opnieuw te genereren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley van Beek Posted October 7, 2013 Author Share Posted October 7, 2013 Heb zelf gisteren het probleem gevonden. Als ik in voorkeuren > Thema`s, dan de default naam ga wijzigen naar bijvoorbeeld de winkel naam, dan krijg ik het zelfde probleem weer. Kennen jullie dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Heb zelf gisteren het probleem gevonden. Als ik in voorkeuren > Thema`s, dan de default naam ga wijzigen naar bijvoorbeeld de winkel naam, dan krijg ik het zelfde probleem weer. Kennen jullie dit? Een naam van een thema in de backoffice veranderen is ook niet zo handig als op de server in /themes/ niet een folder bestaat met dezelfde 'nieuwe' (winkel)naam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts