flunte70 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 her fra d. 1/10 er der pludselig problemer med det format jeg modtager mine kunders ordrer i på e-mail idet tabellen er skæv og det ser ud til at første kolonne tager for meget plads og skubber resten af kolonnerne - så teksten ikke står under hinanden. Ved ikke hvad der kan være sket - eller hvor/hvordan jeg evt. retter dette? Ved heller ikke om det kan betyde at der er andre skabeloner der er problemer med - f.eks. de mails der går videre til mine kunder? Mvh Johnny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Hvad blev der rettet i din shop den 1.oktober? Ting der har virket og pludselig ikke virker plejer at have en årsag som kan tilskrives egne rettelser eller webhotel rettelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted October 16, 2013 Author Share Posted October 16, 2013 Jeg har været inde og opdatere en e-mail oversættelsesskabelon "account.html" og har ikke trykket på andet end "Edit this e-mail template" samt "Opdater oversættelse" - men det er muligt at fejlen er opstået i den forbindelse - men i så fald må det være en systemfejl. Hvad hedder skabelonen til den e-mail jeg modtager når mine kunder bestiller og hvor ligger den? Hvordan ændres formatindstillingerne til skabelonens tabelbredde etc.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Flunte, ser du mailen i et MS program? Det er typisk, at tabellen "vælter" når du f.eks. modtager mailen i et Outlook-program. Det er nemt nok at rette tabellen op i filen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted October 16, 2013 Author Share Posted October 16, 2013 Ja, jeg ser den i MS Outlook, og der er normalt ikke problemer. Hvilken fil er det, og hvor finder jeg den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Jeg har også oplevet at emails bliver splittet ad, når man laver oversættelse/opsætning via. BO.. Gør det via. FTP virker altid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Helt enig med Napz - enten virker det slet ikke at rette via Back Office, eller også ødelægges der en masse. Jeg retter altid via FTP og aldrig via den indbyggede funktion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 Er der en der evt. kan svare på, hvad skabelonen hedder til den e-mail jeg modtager når mine kunder bestiller og hvor den er placeret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 modules/mailalerts/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted October 20, 2013 Author Share Posted October 20, 2013 Det forstår jeg ikke? Når jeg går ind i new_order.html - så ser formatet fint ud??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Så er det vel klienten, som dit første skærmdump viser, der er problemet? Har du prøvet at tjekke mailen i et andet mailprogram? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts