presta-dyr Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 I filen controllers/admin/AdminOrdersController.php findes afsnittet med: $this->fields_list = array( 'id_order' => array( 'title' => $this->l('ID'), 'align' => 'center', 'width' => 25 ), lige under dette (linie 69 for PS 1.5.5.0) tilføjes: 'id_cart' => array( 'title' => $this->l('Cart'), 'align' => 'center', 'width' => 25 ), /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Tak, Kjeld! Men hvorfor egentlig? Altså, hvad bruger du det til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Jo, ID for kurven bruges som identifikation (f.eks. i Quickpay) før ordren er gennemført. Det kan derfor være lidt svært, at finde den ordre, der svarer til det nummer, der refereres i betalingssystemet. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Nå ja, det har du da helt ret i! Det kan godt drille lidt ind imellem, hvis der er flere betalinger samme dag på samme beløb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Tusind tak Kjeld Det kommer jeg til at bruge når jeg får min shop op i 1.5 det er uundværligt når man først har prøvet det Link to comment Share on other sites More sharing options...
csunds Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Genialt Kjeld !! Tusind tak. Ved du hvordan, man kan trække det nummer ind i selve ordren ? Eller om det overhovedet er muligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 20, 2013 Author Share Posted November 20, 2013 Der skal lidt mere til, for at du kan se cart ID inde under selve ordren. Men hvis du bruger Quickpay, står nummeret der. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts