Zacho Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Hej folkens.Jeg har et par ting, det drejer sig om den shop i kan finde på: www.bigbuy.dk/b1. Jeg skal have søge bjælken smidt længere ud mod højre, hvordan gør jeg nemmest dette?2. Er det muligt at få lavet sådan at fragtprisen er angivet under salgsprisen så kunden ikke behøver at ligge varen i indkøbskurven for at se fragt priser?3. Er det muligt at tilføje et gebyr på f.eks. 5% af handels beløbet som betaling for paypal gebyret?Pft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 # Du skal rette i css-en. Jeg har vedhæftet en css-fil, hvor blokkene justeres til højre.# Umiddelbart kan det ikke lade sig gøre. Du skal tænke på, at den første vare måske koster 8,50 i porto, men den næste vare vejer måske ikke mere, end at den samlede porto stadig er 8,50. Så det vil nok forvirre kunden, at der pludselig står 0,00 i forsendelse.# Ja, du kan jo rette i modules/paypal/paypal.php (eller modules/paypalapi/paypalapi.php, hvis det er den du bruger). F.eks. retter du i paypal.php: $products[$key]['paypalAmount'] = number_format(1.05 * Tools::convertPrice($product['price_wt'], $currency), 2, '.', ''); 'amount' => number_format(1.05 * Tools::convertPrice($params['cart']->getOrderTotal(true, 4), $currency), 2, '.', ''), 'shipping' => number_format(1.05 * Tools::convertPrice(($params['cart']->getOrderShippingCost() + $params['cart']->getOrderTotal(true, 6)), $currency), 2, '.', ''), 'total' => number_format(1.05 * Tools::convertPrice($params['cart']->getOrderTotal(true, 3), $currency), 2, '.', ''), /Kjeld css.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacho Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 OKay.. er det nemt nok at rette i den css fil?Og det du har posted, hvilket af det er den del man retter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Du skal bare pakke den css-fil ud, jeg vedhæftede forrige besked og lægge den i themes/prestashop/css. Mht. dit andet spørgsmål: Brug din favorit-editor og åbn paypal.php; find de linier, hvor funktionen convertPrice() kaldes./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacho Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Super, det ser ud til at virke..Nye spørgsmål:Hvor ændrer jeg:Det stor banner med ipod? Kan ikke finde det i bagindgangen.Samme spørgsmål med den lille "computer" reklame nederst til venstre..Dejligt med hurtig support :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacho Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Hey.Jeg kan ikke finde det sted du siger i min paypal fil.Jeg har vedhæftet den.. Der er flere "convert" steder i den, og jeg kan ikke på det til at passe med den kode du sendte. Skal jeg bare paste det ind eller skal det rettes?Ved du hvornår i købs processen kunden kan se gebyret? paypal.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Linie 181, 192, 194 og 198.Generelt kan du f.eks. i Firefox højreklikke på et billede og vælge "View Image". Så kan du se, hvor billedet ligger. Det ene billede kan du rette via Bagkontor->Moduler->Hjemmeteksteditor./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacho Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Super så virker det.. :-) tak for hjælpen.Ved du hvordan man gør så den ikke selv har sat flueben i den med at acceptere handelsbetingelserne i købs forløbet? og om man kan få betalings gebyret på ud for paypal logoet når de vælger betaling? Sådan at de ved det koster ekstra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Der er ikke som standard et flueben i det med at acceptere handelsbetingelserne. Prøv at logge ud og ind igen som kunde. Du kan rette i teksten for PayPal i Bagkontor->Værktøjer->Oversættelser. Vælg "Modul-oversættelser" og tryk på det danske flag./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xensus.dk Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Hej ....Håber i kan hjælpe mig..jeg har forsøgt at ændre min Paypal.php til at kunden selv betaler de 5% . Men det ser ud til nu at den regner prisen ud men ligger ikke fragten med oven i..kan nogen hjælp mig. Jeg har vedhæftet min fil..på forhånd tak,mvhPeter paypal.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts