juliusmoq Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 jeg har lige købt prestashops NOVA tema, men det gider ikke rigtig installere ordentligt. Jeg åbnede min ZIP fil, lagde tema ind i tema folder, modules ind i modules, doc ind i doc folder og lagde PSD ind som ny folder i min ftp. men der er åbentlyst gået noget galt. Min hjemmeside ser i hvert fald ikke ud som på templaten. er der nogen som kan hjælpe? www.boardriders.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Fjern de filer, du har installeret. Der er et modul, der hedder themeinstaller under fanebladet "Moduler". Installer dette og brug det til at installere dit nye theme med. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
juliusmoq Posted October 3, 2013 Author Share Posted October 3, 2013 Perfekt, tak for hjælpen. Meget nemmere end at smide det ind i FPT serveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Husk at rette indlægget til løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts