connectcase Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Omdat de shopper in mijn Prestashop (1.5.4) geen mogelijkheid mag krijgen om een vervoerder (‘carrier’) te kiezen, wil ik in het order-stappenplan van step 1 naar 3. Ik heb hier beschreven hoe ik dat heb gedaan: http://blog.connectcase.nl/2013/10/02/wijzigen-volgorde-prestashop-ordersteps/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Goeie tutorial Ik heb mijn input even gegeven wat betreft de controller aanpassingen. Gezien de snelheid waarmee Prestashop met updates komt lijkt het mij verstandiger om de aanpassing in de controller door te voeren middels een override, in plaats van het core bestand aan te passen Link to comment Share on other sites More sharing options...
connectcase Posted October 3, 2013 Author Share Posted October 3, 2013 Klopt, ik heb snelheid voorrang gegeven boven netheid....zou natuurlijk niet zo mogen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Klopt, ik heb snelheid voorrang gegeven boven netheid....zou natuurlijk niet zo mogen.... De functie copy/pasten in een override bestand en daarna aanpassen is vrijwel net zo snel als het aanpassen van de core file, en het scheelt je de aanpassingen wederom doorvoeren na een update Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts