Jakobtl Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 (edited) Hej Alle Jeg har netop oprettet en Prestashop hos Unoeuro.com ved hjælp af 1-click installation. Det drejer sig om version: 1.5.4.1. Jeg er fuldstændig ny til Prestashop, men har arbejdet med Scannets shops i årevis. Når jeg forsøger at ændre Backoffice oversættelse, får jeg følgende besked: Advarsel: Din værtsudbyder bruger suhosin patch til PHP. Dette begrænser det maksimale antal af felter, der kan gemmes i en formular: 1000 for suhosin.post.max_vars. 1000 for suhosin.request.max_vars.Kontakt venligst din værtsudbyder, og bed denne øge suhosin grænsen til 4563 mindst eller rediger oversættelsesfilen manuelt. Det drejer sig naturligvis om selve hostingen hos Unoeuro. Er det noget, som nogen fra forum'et har kendskab til? Tak for assistancen. Mvh. Jakob Larsen Løst.. Jeg indsatte selv disse linier i .htaccess og det rettede fejlen.. php_value suhosin.post.max_vars 10000php_value suhosin.get.max_vars 10000php_value suhosin.request.max_vars 10000php_value max_input_vars 10000 Edited October 1, 2013 by Jakobtl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts