egmose Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 (edited) Hej FolkensJeg har nogen spørgsmål omkring CSV importering i prestashop.. Har brugt enormt mange timer på det nu - Uden held! 1. Hvordan importerer jeg alt på en gang - Hvis man kan det?CSV er sat op som flg.: "Varenummer", "Varegruppenavn", "Undergruppenavn", "Varenavn", "Pris", "Beholdning", "Vægt", "Modelbetegnelse", "Producentnavn", "Leveringstid" Når jeg forsøger at importere (Kun 5 linier for at undgå ventetiden!), får jeg fejl på alle linier 2. OVenstående CSV vil fremadrettet blive uploadet via FTP 1 gang i døgnet. Planen er at jeg gør som følger til at starte med; Jeg slår CSV´en i 1 sammen en anden CSV, med billede, specs og varetekst.Hvordan gør jeg så CSV fra #1 bliver opdateret dagligt, uden at det ødelægger den anden CSV? På forhånd tak! Mickey Edited September 30, 2013 by egmose (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Hej Mickey Hvorfor skal du have mere end én CSV-fil? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts